Nieuw bij OpenEmbassy: Brenda van Berkel

Brenda van Berkel is onze nieuwe office manager!

Brenda is de organiserende kracht achter de schermen en helpt iedereen om professioneel te werken in ons snel groeiende bedrijf.

Brenda werkte twaalfeneenhalf jaar in dezelfde functie bij haar vorige werkgever. ‘Het was tijd om verder te kijken. Mijn voorwaarde om ergens anders office manager te worden was dat de missie me moest aanspreken. Ik vind het namelijk belangrijk dat alle mensen een gelijke kans verdienen en dat iedereen erbij hoort! En OpenEmbassy heeft die missie en de mensen om dat te doen. Hoewel ik niet in het veld werk, vind ik het belangrijk dat ik kan aansluiten bij mijn collega’s om die missie te kunnen waarmaken.’

Brenda is goed in het ondersteunen van een groeiende organisatie, maar ook events organiseren en ook processen structureren. ‘Ik ben een echte regeltante’. Projectmanagement was de basis van haar vorige werkgever en daar heeft ze veel geleerd over de aanpak van grote complexe projecten. Dat komt goed uit, want haar eerste klus bij OpenEmbassy is het optuigen van een integraal projectmanagementsysteem.

Ik vind het belangrijk dat alle mensen een gelijke kans verdienen en dat iedereen erbij hoort! En OpenEmbassy heeft die missie en de mensen om dat te doen.




Ben je nieuw in Nederland?

Heb je een vraag over je nieuwe leven in Nederland? Stel hem aan ons!