Gezocht: freelancer!

GEZOCHT:  

Freelance onderzoeker / consultant CRM systemen

OpenEmbassy zoekt iemand die ons advies kan geven over een systeem waarin wij al onze helpdesk-kanalen kunnen integreren.

OpenEmbassy is een sociale onderneming met een missie: zorgen dat nieuwkomers in Nederland zo zinnig, gelijkwaardig en vlot mogelijk hun weg kunnen vinden in Nederland. Een van onze producten is een helpdesk voor nieuwkomers. Hier stellen mensen vragen over hun nieuwe leven in Nederland. En ook over de hobbels die zij ondervinden tijdens hun integratieproces. De vragen worden beantwoord door vrijwilligers en experts. De helpdesk biedt inzichten in de leefwereld van nieuwkomers en daarmee in het al dan niet slagen van het integratiebeleid dat voor nieuwkomers wordt ontwikkeld. Deze inzichten zijn een bron van kennis waarmee OpenEmbassy (publieke) organisaties adviseert zodat zij hun diensten voor nieuwkomers kunnen verbeteren. 

OpenEmbassy wil de helpdesk professionaliseren. Momenteel zijn we bereikbaar via de chatfunctie in een applicatie (Welcome App), Facebook, Whatsapp en mail. We willen ook onderzoeken of we daar kanalen aan kunnen toevoegen zoals telefoon en andere social media kanalen. Op dit moment beantwoordt het helpdesk team deze vragen in de verschillende omgevingen van de kanalen. Dus de vragen uit de app in de app-omgeving, facebook vragen in Messenger, et cetera. We willen dit veranderen. Het doel is dat het helpdesk team vanuit één centrale plek de vragen kan beantwoorden. En dat we systematisch kunnen leren van de vragen en antwoorden. 

Om een overwogen keuze te maken, willen we ons laten adviseren door een expert die kennis heeft van en ervaring heeft met de mogelijkheden binnen CRM systemen. Welke integrale systemen zouden voor ons een optie kunnen zijn, wat zijn de prijzen en wat zij de bijbehorende voor- en nadelen gezien onze missie en werkwijze?

Ben jij:

  • Een creatieve, praktische techneut? 
  • Wil je graag onderzoeken welke (open source) mogelijkheden goed aansluiten bij de diensten en de werkzaamheden van de helpdesk van OpenEmbassy?
  • Heb je aantoonbaar ervaring met vergelijkbare CRM omgevingen? 
  • Kan je goed onderzoeken en ben je analytisch ingesteld?
  • Kan je advies op maat geven?
  • En kunnen we makkelijk communiceren?

Stuur dan een mail naar renee@openembassy.nl waarin je jezelf kort introduceert. Waaruit wij kunnen opmaken waarom jij de geschikte adviseur bent voor deze klus en het liefst ook al met een prijsindicatie!




Ben je nieuw in Nederland?

Heb je een vraag over je nieuwe leven in Nederland? Stel hem aan ons!